Det är okej

Jag måste ju uppdatera er om hur det gick första gången på gymmet på evigheter! Jag fick typ andnöd och orkade nästan ingenting. Tänk vad en månads vila kan göra med konditionen!  Men jag körde i min egen takt och slutade när det blev för mycket. För det är faktiskt okej att inte pressa sig för hårt. Jag var aktiv i kanske 40-45 minuter. Det är bättre än ingenting och alldeles lagom ibland! Nu är det bara att fortsätta så blir det snart bättre. Jag kan inte säga att jag tycke ratt det var speciellt kul på gymmet men jag vet att jag kommer att må bättre psykiskt av att fortsätta.
 

Kommentarer
Postat av: Annika Ben Chaabane

Fina duktiga du <3

Svar: Tack <3
Sabrine

2013-04-23 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0