Ferie

Den här veckan så har jag ferieuke, altså semestervecka! Vi måste ha semester utspritt över året, altså en vecka på våren, tre på sommaren (har vi rätt till) och så en på hösten. Jag hade hellre önskat att kunna ta ut 4 eller 5 veckor på sommaren, som man kan hemma i svedala, men jag får erkänna att det är ganska skönt att ha en vecka nu. Den här veckan ska jag försöka träna och bara chilla och på torsdag så åker jag och Maria till Stockholm. Det ska bli skönt med lite miljöombyte för några dagar:-) I Stockholm så ska vi shoppa, äta god mat och festa! Dessutom så har vi ett par vänner här i Oslo som också kommer att befinna sig i Stockholm den helgen, så det kommer ju bli kalasbra!
 
Skön bild från förra Stockholmstripen med sköna brudar! Det var i samband med Swedish House Mafia-konserterna♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0