Kajhäng

Jag och Maria anlände till Stockholm runt halv tvåtiden. Vi tog en taxi till hotellet, lämnade av väskorna och sedan så har vi gått på stan hela dagen. Jag var ute efter en tröja UTAN att hitta någon! Sämst är jag hahah! Vi käkade tacomiddag och drog och solade ansiktet vid vattnet. Härlig dag! Nu har vi laddat helgen med ett systembolagbesök! Woop woop;) Men ikväll chillar vi på hotellet. 
Imorgon så ska jag hälsa på på ett filmproduktionsbolag här i Stockholm och se hur deras studio ser ut. Maria kommer att följa med mig som moraliskt stöd, bästa♥ Jag har nämligen sökt en kurs hos dem, så ska bli spännande! Annars så ska vi ut och göra en massa saker innan det blir partaj på kvällen! Hoppas att ni har det lika fint som jag! 
 
Puss. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad roligt de låter med en sådan kurs :) berätta mer, är jätte nyfiken :D

Svar: Ja det är väldigt spännande! :D Jag ska berätta så fort jag vet mer själv :) Håll utkik på bloggen, kommer upp mer info så småningom emellanåt!
Sabrine

2013-04-27 @ 07:29:46
URL: http://Http://maskott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0