Kära Stockholm

 
Tjabba brudar, tjabba grabbar!
Idag så har jag och Maria utnyttjat Stockholms shoppingutbud och kom hem med ett par påsar var. Himla trevlig förmiddag får jag säga! Under eftermiddagen så hann vi med att chilla och fika innan det var dags att dra till filmstudion. Det var otroligt trevligt att möta två sådana erfarna och stora männniskor inom branchen och få en hint om hur de jobbar och vad de gör i studion. Vi hängde mest och de fick veta lite om mig också. Efter besöket på produktionsbolaget så tog jag och Maria t-banan till Gamla stan och myste. Vi drog till riddarholmen och njöt av våra lyckorus, över hur nice livet faktiskt är! 
Just nu så chillar på på hotellrummet och har just ätit mat. Vi ska göra oss i ordning inför kvällen snart och korka upp;)
 
Jag hoppas att ni har en lika härlig fredag som jag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0