Oslo mekaniske

Godkväll mina fina läsare och välkommen alla nya läsare som jag ser att jag har fått!♥ Hoppas att ni fortsätter att följa mig och mitt (o)glamourösa liv:-)
 
Idag så har jag tränat, packat kläder (är värre med klädval inför en weekend än inför en charterresa på 2 veckor typ!!) och haft två dejter. Den första dejten var med min söta kollega Patch. Vi gick till Oslo mekaniske verksted, en av mina nya favoritbarer här i Oslo! Den ligger på Grønland, där jag typ aldrig hänger annars. Haket var inrett i gammaldags antika möbler i en sjukt mysig byggnad, bevarad från.... jag vet inte ens årtalet. Tror att det är en gammal gammal verkstad eller något sådant (otippat med tanke på namnet, smart Sabrine eheh). Ett grymt ställe att bara chilla på i alla fall! 
Sedan tog jag T-banan hem till Majorstuen där jag mötte upp Amanda M för en dejt på BIT. Käkade en kycklingbaguette. Vi pratade om framtiden och var som händer i våra liv just nu. Det är mysigt att träffa någon man inte har träffat på länge. 
 
Jag ska snart lägga mig, jag kliva upp 05.00 imorgon bitti. Jag kommer säkert att snosa till 05.30;) Jag ska möta Maria på centralstationen klockan sju. Vi drar till Stockholm! Om jag inte bloggar från tåget så hörs vi när jag befinner mig i Stockholm någon gång.
 
Sweet dreams♥
 
 
Här har ni en liten hint av Oslo mekaniske verksted:) [Bildkälla]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0