Välkommen hit

Jaha. Ännu en ny blogg! Jag kanske borde göra det till en årstradition att byta bloggadress? Den här bloggen har jag dock planer på att låta kvarstå nu. Med förbättringar gentemot de förra, intressantare och lite roligare! Förhoppningsvis. Jag ska göra allt för att låta det bli så. De andra bloggarna finns givetvis kvar. Det är kul att ha kvar de minnen av mitt lilla liv som finns där. Jag har ju trots allt bloggat i 5 år nu. 

 

Min första  blogg kan du läsa HÄR och min andra HÄR om ni vill kika lite på det gångna. 

 

Jag hoppas att vi får ett kul år (och förhoppningsvis många fler) ihop här, vare sig du har följt med mig från de andra bloggarna eller är ny läsare hos mig! Välkommen!:)

 


Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-04-10 @ 23:25:52
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0