Cinemantrix filmskådespeleri

Jahopp. Och här sitter jag hemma i köket efter första arbetspasset på IKEA efter semestern. MEN, vilken otrolig semester jag har haft! Det har hänt mycket på kort tid, och jag gillart! Höjdpunkten var helt klart kursen i filmskådespeleri via filmproduktionsbolaget Cinemantrix med Hans Montelius och Jonas Larsson. Kursen hjälpte mig att sluta fred med mig själv, hitta mitt sanna jag och handskas med mina känslor. Det är en otrolig kurs för dig som verkligen vill satsa inom filmbranschen och är seriös. Den handlade verkligen, för mig, om att inspireras och att inspirera. Jag har knytit otroliga kontakter och växt både som människa och i mitt skådespelande. Jag har fått verktyg att jobba med framöver tack vare Cinemantrix kurs! Min tanke nu, är att fortsätta att vara aktiv och att använda mig av allt jag har lärt mig. 
 
På lördag så bär det av till Stockholm igen (jag borde snart kunna få ett stammiskort på något av hotellen?). Det ska bli jättekul att träffa alla i studion igen och titta på resultatet av scenerna som vi har filmat! Jag har dock lite beslutsångest för om jag ska stanna en dag extra. Jag älskar att njuta av Stockholm och mår så bra där. Kanske kan man försöka klämma in en och annan kaffedejt med diverse bekanta på kuppen också.

Kommentarer
Postat av: Annika

En spännande resa du påbörjat :) All lycka <3

2013-08-22 @ 14:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0