Häftigt

Hej hörrni!
Jag vill passa på att slänga in några rader medan jag äntligen har ett fungerande 3G-nät i telefonen. Jag har det fantastiskt här ute och jag känner att jag har funnit mitt kall. Det är detta jag ska göra. Det är detta jag vill leva på. Jag har just för första gången sett mitt första filmklipp på mig själv idag. Det var hemskt men också otroligt häftigt på samma gång. Men man vänjer sig nog till slut.

Hela den här grejen är så otroligt häftig och jag kan knappt beskriva med ord hur allt är just nu. Jag beklagar för dålig uppdatering här, men jag har så sjukt mycket att jobba med under de här dagarna. Dessutom så är inte täckningen här ute på topp heller. Jag tror att ni förstår:)
Jag kommer förmodligen att berätta mer vid ett senare tillfälle.


Kommentarer
Postat av: Khadidje

saknar dig! jag står bakom dig den hhhhundra procent i den evighet.

Svar: ÄLSKAR DIG MEST!!!!
Sabrine

2013-08-08 @ 00:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0