20.12.13

Det har varit en överlevnadsbar vecka. I onsdags så mötte jag upp Amanda på stan för en kaffe på Bare Jazz här i Oslo. Det slutade med att vi slurpade rödvin och pratade om konst i stället. Vi skakade hand på att även börja göra något tillsammans efter nyår. Jag vill måla och få ut min kreativitet! Så förhoppningsvis så blir det många fina konstskapelser till våren ;) 
Annars så har jobbet flytit på och idag är det fredag. Jag har fått massvis med små julklappar av både kollegor, föräldrar och barn på jobbet, världens sötaste♥ Nu sitter jag i soffan och koser mig med en passionsfruktdrink och tänkte skriva på min bok. Men jag fick sådan lust att kolla komediserier i stället! *Dilemma*. Mina roomies har åkt på jullov. En till Sverige och en till Spanien. Här sitter jag #foreveralone.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0