Julafton





Hej på er allesammans och god fortsättning! Jag hoppas att alla ni har haft en lika bra julafton som jag har haft! Jag har nog aldrig ätit så mycket någon gång som under denna afton. I år slog nog alla andra år i matväg. Kvällen har innehållit mat i mängder, skratt, knasigheter, julklappsleken och kattmys. Jag tillbringar julledigheten här hemma hos mamma och Jonas, tillsammans med syrran och alla styvsyskon. Galet trevligt! 

Imorgon på juldagen så ska jag inte göra någonting. Jag ska inte ställa någon klocka och dessutom så tänker jag bara päsa i pyjamas hela dagen fram till jag ska ut och möta gamla vänner här i Trollhättan. Då vankas det utgång minsann! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0