Spök!




Trots att jag har åkt på något influensaliknande symptom, och Sandra var på akuten med sin rygg imorse så gick vi på musikalen efter att ha knarkat ipren och magtabletter! (Ja tro det eller ej, men det har varit en helvetesdag, så dåliga som vi har varit! Typiskt) 
Spök var verkligen sevärd och alla var rikrigt duktiga! Mycket bra spelat av samtliga, och det var galet kul att se Lena Philipsson agera och sjunga live! Galet bra verkligen.

Imorgon så ska vi tralla runt i stan och gå på vårt älskade Beyond retro. Varför finns inte denna kedja i Oslo? Och på tal om så har jag bestämt mig för att flytta till Sthlm framöver. Härligt! Känner mig så otroligt hemma här. Jag älskar Oslo, men det är något med just Stockholm. Stockholm och jag har en speciell relation. Och det kan jag ju inte kasta bort:-)

Kommentarer
Postat av: Annika K

Wow! Snygging där!

2013-12-12 @ 22:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0