Utvärdering 2013

2013. Vilket jävla år. 
Ärligt talat så har det mest varit ett tungt och kämpigt år. Jag har åkt på en hel del käftsmällar, och jag har mosats ner mot backen så fort jag har funnit kraft och rest mig upp. Men hörrni... Man får väl ändå försöka att glädjas åt det som har varit bra. För många bra saker har hänt också. Det var ju faktiskt under detta året som jag gjorde något seriöst av mina skådespelardrömmar t.ex. Det var i våras som jag satte ner foten och verkligen bestämde mig. Och sedan dess så har jag faktiskt knytit otaliga och fina kontakter inom branschen. Det var i somras som allt började. Med kursen för att utveckla mitt filmskådespeleri för ett välkänt produktionsbolag. Nu har jag världens bästa grund att stå på. 
 
Jag har också hunnit med att bli inviterad till mitt livs första filmpremiär under året. Det var en privat tillställning som regissören själv anordnat. Där fanns många välkända skådespelaransikten och annat inspirerande folk inom både film och musikbranschen. Sjukt kul grej! Att jag tog första steget mot min karriär under 2013 är helt klart höjdpunkten på året. 
Under årets gång så har jag också utvecklat mitt sinne för konst och fått upp ögonen för nya ting. Jag har heller aldrig förr farit så många gånger fram och tillbaka till Stockholm som under detta året. I både ärenden och nöjen. 
Sedan så måste jag tillägga alla fantastiska människor som jag har mött under 2013. Jag har både skaffat mig vänner för livet och insett vilka människor jag ska hålla mig undan för. 
Dock så har det varit en tuff höst as hell. I höstas så bröt jag ihop totalt och sedan dess så kämpar jag med både utmattning och depression. Jag trodde aldrig att jag skulle hamna där igen, men ack så oförutsägbart det är när ens förflutna knackar på dörren. Stress i vardagen gjorde inte heller saken bättre. MEN. Jag tänker inte dö för det. Jag ska inte lägga mig ner. Jag tänker rulla in i 2014 med samma inställning som jag alltid har haft... Nu jävlar.
 
 
Några urplokade minnen ur 2013...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0