Vardagen

Måndag kväll. Tillbaka i Oslo och verkligheten. Att komma hem till mamma i helgen gav mig verkligen en energiboost. Precis vad jag behövde. Min mamma är verkligen en ängel som alltid har funnits med mig och stått bakom mig i alla mina val hela vägen. Alltid. Hon stöttar mig i allt och har alltid trott på mig till hundra procent. 
 
Idag så har jag jobbat och betalat räkningar (dötråkig vardag höhö). Ska ge mig ut på en promenad tänkte jag. Jag längtar till att träna igen men än så länge får jag ta det chill p.g.a förkylning... Egentligen så längtar jag nog mest till att starta mitt liv igen och må bra och bli i färg igen. Inte bara gå runt som ett grått moln. Men det kommer.
 
Nelson. Han är seriöst bättre än en man att sova med♥:)

Kommentarer
Postat av: Annika K

<3 <3 <3

2013-12-18 @ 01:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0