Friluftsliv

Det härligaste med att ha varit på visit hemma i Trollhättan är nog att vi har varit ganska mycket i naturen och andats frisk luft på landet. Jag älskar verkligen landet på sommaren och vill helst ha det bästa från båda världar.
Igår så drog vi till Kopparklinten och njöt av utsikten över fallen, åkte på älgsafari på Hunneberg mitt i natten och njöt av tystnaden i Öresjö. Idag så packade vi väskan och drog på fiske i Öresjötrakterna utanför Trollhättan. Vi grillade och mös även om det blåste halv storm. Nu ikväll så ska jag på middag inne i stan med mina favorittjejer och inatt bär det till tillbaka till Oslo. Jag har också hunnit gå igenom min presentation inför kursen nästa vecka och fått lite feedback på den. Det är skönt att höra åsikter utifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0