Jag har det bra

Hej bloggen!
Jag har det bra här i Trollis och njuter av ledighet. Jag motionerar varje dag för att balansera upp det extrema intag av kalorier som hittils har intagits. Så jag har halvt hållt vad jag lovade mig själv innan semestern. För övrigt så förbereder jag mig inför kursen den kommande veckan, och jag har just tackat ja till min första filmpremiär/visning! Wow, känns sjukt kul.
 
Idag så har jag shoppat (ovanligt? not) och det blev en ellegant klänning, som jag dessutom är dökär i, och smycken. Jag hade egentligen satt shoppingförbud på mig för ungefär hundraelfte gången, men det är inte lätt när det är svårt.
 
Jag och Nelson mös igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0