Ledig måndag

Idag har jag varit ledig från jobbet, vilket är helt fantastiskt såklart. Det har varit varmt och ganska soligt idag. Jag startade dagen med att dra till Maria. Vi bokade hotell och tåg till Stokholm. Det kommer att bli några vändor dit nu i sommar och jag är såå taggad! Främst för kursen i filmskådespeleri via Cinemantrix. Det ska bli galet kul!
Vi tog även en lunch ute och kikade på vintagekläder på Løkka♥ 
 
Nu på kvällen så mötte jag upp Patch på stan, så tog vi en glass på Ben&Jerry's. Vi satt ute i solen i flera timmar och tjatade.
 
Jag har förresten en ny favoritsmak eftersom att jag inte tål choklad längre (vilket öde va?). GALET GOD!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0