Oslo - Sthlm

Jag har just packat klart mina små väskor för en stund sedan. Det är så typiskt mig att göra sånt mitt i natten. Jag ska strax lägga mig och sova i några ynka timmar innan det är dags att kliva upp halv sex igen. Men det gör inte mig något för jag gillar att ta det tidiga tåget till Stockholm. Då kan man slappna av på ett helt annat sätt, sova lite och så är man framme en bra tid på dagen.
För er som har missat, så åker jag till Stockholm den här helgen främst för en kurs som jag ska gå. Jag ska bli bättre på att agera, utgå från mig själv och dessutom med en kamera i fejset! Det är en intrudoktionsdag på söndag men jag åker redan imorgon för att hinna njuta av underbara Stockholm med Maria också♥
För övrigt så har jag hunnit me både att shoppa nya outfits, komma en timme för sent till jobbet (missförstånd) och jobbat med det goa gänget. Vi snackar dreamteam.
 
Sov gott folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0