Vacation

Omg!
Det känns som när man var liten och precis har fått sommarlov. Den där pirrande lyckliga känslan som alltid dök upp. Idag gjorde jag min sista dag på jobbet och nu har jag tagit semester! Det känns nästan overkligt att JAG har tre veckor sammanhängande semester. Tre veckor är inte mycket, men för mig så känns denna ledighet helt otrolig. Som jag sliter jämt. Nu är det slut på det för ett tag. Eller nog ska jag slita under semestern, men då med fokus på saker som jag älskar. 
 
Imorgon tar jag min resväska och hoppar på Swebus hem till familjen för en vecka, innan jag far till Vårdinge/Sthlm. Under veckan så ska jag försöka att fokusera på att komma igång med träningen och kosten igen. Jag är galet trött på jojo-bantningen (någon som har något bra tips för oss som jojo-bantar hela tiden, d.v.s går upp och ner i vikt hela tiden i stället för att hålla vikten?). Det ska bli fantastiskt att komma igång igen och minska i vikt (igen). Det är mycket mer rogivande för mina sinnen än att njuta av ohälsosam och farlig kost som gör mig fet, egentligen. 
 
Ikväll så är jag faktiskt bara hemma i min ensamhet och avslutar packningen. Köpte en sallad på hemvägen från jobbet och har, mitt i allt, hunnit kika vidare på min ny favoritserie Orange is the new black, som finns på Netflix. Gosh, ni måste verkligen se den! Hurbrasomhelstva! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0