04.06.13

Goddag! Jag ska snart bege mig mot jobbet. Jag tänkte åka lite tidigare än vanligt, så att jag hinner fixa med lite papper o.s.v innan jag börjar mitt pass. Då hinner jag äta en god lunch också, perfekt! Det är nog det bästa med att  ha mitt jobb. Ät så mycket du vill i personalrestaurangen, innan under och efter jobb! Inte konstigt att mitt kylskåp nästan är tomt titt som tätt... Jag behöver ju nästan inte köpa hem mat.
 
Efter jobbet ikväll så åker jag till Helsingborg, det blir en lång väg att åka/köra så sent. Men det ska bli helt underbart att träffa min lilla fina familj igen♥ Vi åker dit p.g.a studentfirande. Jag kommer inte att ta med mig datorn så uppdateringen här kommer på torsdag då jag är tillbaka i Oslo. Kanske dyker det upp ett eller annat tidsinställt:) 
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0