Bättringsvägen

Så var det lördag igen. Jag har varit sjuk i en vecka, men jag kan med glädje meddela att jag är på bättringsvägen efter att ha fått behandling! Förhoppningsvis så kan jag gå till jobbet på tisdag som läkaren sa. Snälla ni, få adrig streptokocker i halsen! Det var de värsta nätterna jag någonsin har varit med om... Huua. 
 
Idag ska jag inte göra någonting och bara chilla. Jag börjar bli jävligt rastlös. Men så är det bara. Igår så hade jag i alla fall världens mysigaste kväll med tjejerna här hemma! Sandra kom hem med varsin glass till mig och Fia som har varit lite dåliga det senaste. Hur gullig är hon inte, lilla bästa frugan? Sedan så beställe vi hem Thaimat som vi käkade framför Crossroads. Resten av kvällen så snackade vi en massa skit och tittade på Mio min Mio... Lite av en nostalgikväll hemma:-) Love♥
 
 
Mina finaste! Bättre roomies får man leta efter!
En chill sommardag förra året...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0