Fucking Åmål

Godkväll mina änglar! Ni är allt en liten trogen skara människor som följer mig här varje dag, det gör mig varm:) Jag ska försöka att vara lite mer varierande här så att det blir lite intresssantare för er! 
Idag har jag jobbat sent, så just nu sitter jag hemma och varvar ner lite efter jobbet. Jag har fått dille på folkkära popartister så som Darin, Marie Serneholt och Måns Zelmerlöw. Det får mig på riktigt bra humör, haha! Skön musik  att lyssna på medan man går igenom mail, checkar läget på facebook o.s.v. 
Jag fick just ett mail från filmproduktionsbolaget som jag ska på kurs med, med en massa manus som inspiration. Vi ska arbeta med olika utdragna scener (om jag förstår det rätt). Det ska bli så spännande! Plötsligt bland alla amerikanska manus i den långa listan, så snubblade jag över manuset till Fucking Åmål! Snacka om nostalgi... Me like! 
 
Snart ska jag gå och lägga mig, det är dags för jobb imorgon igen! Cash is king. Imorgon kväll så ska jag över till Maria på myskväll med skräckisar. Hur mysigt? Vi sparar vår krogenergi till midsommar!
 
Minns ni? Det var sjukt längesedan jag såg filmen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0