Life

Det känns som att jag fick den där sparken som jag behövde idag. Ni vet känslan när man äntligen får något för hur mycket man kämpar. Idag rullade det in en nice summa pengar på kontot (behövligt till framtiden), jag har en livsplan, Natalie flyttar in i vårt minikollektiv i höst (dock trist för oss att Fia flyttar), Nina kommer på besök  nästa helg (woop woop), jag blir med iPhone, o.s.v o.s.v... 
 
Annars idag då? Dagen ja...har bara jobbat. Kaos på jobbet idag också. Polska turister som inte kan engelska. Kommunikationssvårigheter. Men det går. Allt går. Haha.
 
Idag är det inte varmt väder som igår! Igår var det sjukt nice, så jag och Sandra drog till Operahuset med en varsinn Frozen Yoghurt och satt sedan där i någon timme och pratade om livet...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0