På banan

Nu känner jag att jag kanske är tillbaka på banan igen. Jag har lärt mig att koppla bort alla känslor jag känner i vardagen och bara köra på. Det är absolut inte bra i längden, men nu för stunden så funkar det. I helgen så har jag hängt med Sandra och Maria, mina fina. I fredags så drack vi massa vin här hemma hos oss innan det blev en liten utgång till Lawo. Nice ställe det där. Dagen därpå sov jag bort hela lördagen innan Maria joinade oss på kvällen igen. Blev lite öl och vin framför en dålig B-skräckis. Idag tog jag och Sandra tag i oss själva (igen) och drog till gymmet för ett pass som mördade mina ben lite. Gott! Jag har just tryckt i mig bacon och resten av kvällen så ska vi kika på Prison break, världens bästa serie♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0