Sommarplaner?

Hej och hå vad det går!
Jag hade en massa semesterplaner tillsammans med min Sandra, men jag fick illa tvunget nog byta semesterveckor p.g.a min kurs som jag ska gå i augusti. Så jag får helt enkelt smida nya planer. Hm, något tips på vad man kan göra? Egentligen så har jag nog bara lust att dra hem till familjen och chilla, träffa vännerna i Trollis, och dra på Liseberg och sådant... Får nog kanske bli så:) En vecka av tre kommer ju att gå åt till att vara i Stockholm och lära mig mer om filmskådespeleri. Jag är så sjukt taggad på det!
 
Förra sommaren så hade jag ingen semester, utan jobbade stenhårt hela sommaren. Men det var en minnesvärd sommar trots det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0