Vaknade du sen eller...

Sommaren. Min absoluta favoritårstid. Men samtidigt så hatar jag den mest av alla. Det är dags att leva på tonfisk och bönor igen, och ta ett rejält krafttag! Jag vill inte behöva ha panikångest varje gång jag ska gå utanför dörren och man måste visa så mycket av sin kropp, för annars dör man av värmeslag. Jag vill inte behöva tänka på hur jag bäst kan dölja mina valkar. Nej. Det är nog (igen). Dags för militär självdisciplin och inga undanflykter. Jag känner sådan ilska mot mig själv som misslyckas hela tiden. Jag själv är den personen jag är mest arg på i hela världen. Det ska inte behöva vara så. Men hur ska jag göra för att ens vara motiverad? Mitt enda alternativ är helt enkelt att koppla bort alla känslor hos mig själv, och bara göra. Jag får leva som en robot för ett tag. Njutning i livet? Vaknade jag sen eller, haha. Det får vara nog med jojo-bantning. Den här gången måste jag hålla mig nere. Nere, nere, nere.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0