Vald familj.

När personerna i ens omgivning får en att må bra. I förmiddags så hade jag världens fetaste panikångest. Men så kom jag till jobbet där jag måste göra vad som måste göras, vilket får mig att tänka på annat. Träffa mina underbara kollegor och bara vara jag. Och vips så mådde jag prima igen! Jag älskar inte mitt jobb, men jag älskar allt runtom kring. Den goda stämningen, kollegorna och tjatet. Vi har faktiskt jävligt kul på jobbet!
Jag hade världens flyt på jobbet, fick skjuts av A (bästa A!) från jobbet, och så var jag hemma en halvtimme tidigare än vanligt. Det gjorde att jag hann träffa Sandra innan hon gick och la sig också! Det gjorde mig oerhört glad, min fru som jag nästan aldrig hinner träffa på vardagarna p.g.a våra jobbtider♥ Och nu så sitter jag och snackar med mina vänner därhemma i Trollhättan. Jag saknar dem fruktansvärt mycket. Jag längtar verkligen till min semester, då får jag lite tid till att hänga med vännerna därhemma. Blir fett!:D
 
Jag är verkligen världens mest lyckligt lottade tjej med de vännerna jag har. Vänner är den familj man väljer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0