Insikten

När man inser att ens högsta dröm har omvandlats från en dröm till ett mål. När man faktiskt menar allvar med det  man vill och arbetet dit börjar på riktigt. När man börjar lägga upp en faktisk plan, kontaktar företag/bolag och får respons. Det kanske inte ser mycket ut för världen nu -men det är en början. Och det blir på riktigt. Den känslan. Den insikten. Jag gillar't.
 
Jag hoppas på att få skriva en bok om detta när jag har nått mitt mål! Jag har så många stycken om att fånga sina drömmar, i huvudet som jag vill få nedtryckt på papper. Jag har en lång, och säkert krokig, väg att gå. Men jag måste tillåta mig själv att ändå blicka så långt framåt. Annars kommer jag ingenvart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0