Jag älskar er

Idag är det Mors dag i Sverige och dagar som denna får mig att sakna min familj lite extra därhemma! Min mamma är för mig, och har alltid varit, en klippa. Vi har alltid haft väldigt bra relation till varandra och vi har alltid kunnat vara öppna om nästan allt. En väldigt sund mor-och-dotter-relation om man frågar mig. Jag önskar mina framtida barn den relationen till mig och jag ska göra allt för att det ska bli så. Både jag och min syster har alltid varit väldigt väluppfostrade och betett oss bland/mot/till/med folk. Jag beundrar min mamma för att hon lyckades med det. Jag beundrar min mamma för att hon lyckades överföra sin godhet i sitt guldhjärta till oss. Jag beundrar min mamma för att hon lärt oss att det är okej att vara just sig själv och att ingen annan bestämmer vem man är. Jag beundrar främst min mamma för att hon, trots mina väldigt tuffa tonår, alltid har stått ut och funnits vid min sida. Att hon än idag pushar mig och min syster till att komma dit vi vill i livet. Mamma, Jag Älskar Dig♥
 
Mormor, hon betyder också så oerhört myket för mig. Det finns ingen snällare människa på denna jord än henne och det finns inget hjärta som består av mer guld än hennes. Hon vill verkligen alla väl och hon har en fantastisk förmåga att se ett värde i allt och alla. Jag blir alldeles varm inombords varje gång jag träffar min mormor och hon är nog den sötaste människan som jag vet om. Jag skulle önska att vi två hade mer tid ihop än vi har idag, men det kommer. Jag är glad för att hon är min mormor och jag är glad för att hon alltid har tagit emot mig och min syster med öppna armar och fyllt våra själar med en massa kärlek. Hon har humor, utstrålning och är expert på kloka ord, liksom min mamma. Jag beundrar och uppskattar henne till tusen. Mormor, Jag Älskar Dig♥
 
De är båda fantastiska mammor som förtjänar en underbar Mors dag året om.
 
Jag Älskar Er♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack min underbara dotter <3 Jag älskar dig och din syster så otroligt mycket.

Svar: <3 <3
Sabrine

2013-05-26 @ 19:33:45
Postat av: Britt-Ingernger Isaksson

Hej Sabrine!

Tack så jättamycket för de fina orden:) Du är en underbar person Sabrine <3 <3 <3

Svar: Det är DU också<3<3
Sabrine

2013-05-28 @ 13:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0