Jobb och annat tjat

Hejhopp, slänger in några rader innan jag går och lägger mig. Idag har jag tränat (!!) och jobbat stängningspass på jobbet. Det var inte så jobbigt som jag trodde att avverka dagens arbetspass efter att ha haft en minst sagt hård helg;) Jag har så sköna kollegor och nu börjar det komma in lite nytt blod i gänget också, vilket såklart är kul! Det blir nog ballt när årets sommarjobbare kommer in också:-) Jag minns förra året, när jag började som sommarjobbare. Under min första dag tänkte jag bara "Vad fan har jag gett mig in på? Okej, det är ju bara över somaren", men kvar blev jag. Och det är absolut inget jag ångrar.
 
Nog om jobbet, imorgon är jag ledig! Då ska jag träna och shoppa. Ni vet känslan när man inser att man varken har skor eller kläder för sommarsässongen... Paniken som uppstår när man har bråttom till jobbet och måste byta kläder 20 gånger för att inget är snyggt. Jag antar att jag bara är trött på min garberob och behöver förnya den! 
 
Töntade mig och lekte framför webcameran en dag... 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0