Långhelg

Jag har levt loppan hela helgen. 17e maj blev kalasbra, och kalas som heter duga. Vi drack vin hela dagen och jag var full från morgon till kväll in princip. Det var god stämning och vi träffade massa kul folk:-) På lördagen, altså igår, så vaknade jag 5 minuter innan min T-bana till jobbet gick. Kutade som aldrig förr och hann turligt nog till jobbet ändå. Med spritsmak i munnen tog jag mig igenom 4 timmars arbete för att sedan dra hem och ladda upp för middag på Friday's med mina underbara kollegor. Claudibel hade födelsedag. Massa mat och många öl senare så drog vi vidare. Sandra och Maria joinade oss senare på natten mitt i champagnedrickandet, himla trevligt! Nu sitter jag här på vår soffa och tänker att det fan är ett under att jag ens lever idag. Jag tänker också att jag är riktigt galen som på riktigt tänker gå ut på krogen ikväll. Men det ska bli kul! Långhelg it is:-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0