Litet lyckorus

Jag är inne i något slags lyckorus för tillfället. Det här är såpass stort för mig eftersom att det betyder så otroligt mycket för mig. Eftersom att det är först nu som jag verkligen vågar satsa på min dröm på riktigt. Detta kanske inte skulle vara så stort eller betyda så mycket för en annan, men för mig så gör det det. Jag är i villig att lära mig, och låta mig inspireras av andra mer eller mindre erfarna.
En liten stund fram mot sensommaren kommer att bestå av att filma och skapa film. Det är i samband med en kurs i filmskådespeleri som jag har sökt -och blivit antagen till! Filmskådespeleri är annorlunda mot teater och det ska jag lära mig mer av! Jag är såå excited över detta. Kursen hålls av två mycket duktiga och prisbelönta snubbar inom film-och-mediavärlden: Jonas Larsson och Hans Montelius. 
 
Jag har tidigare endast sysslat med teater. Det närmsta film jag har kommit är som statist som tioåring. Jag säger inte att teater inte är kul, men jag vill så gärna vidga mina fjuttiga erfarenheter. Jag måste erkänna att jag är lite skraj men en kurs är ju till för att man ska lära.
 
Såhär glad blev jag av att få antagningsmailet! (Sabrine 16 år på bilden)
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad roligt :D är så glad för din skull :D :D

2013-05-03 @ 06:37:40
URL: http://maskott.blogg.se
Postat av: Antonia

Fan va roligt blir så glad för dig :D heja heja sabrine ^^,

2013-05-03 @ 10:36:42
URL: http://toniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0