Ord från sjuklingen

Herregud, jag är typ förvånad över att jag lever än. Jag är också förvånad över att jag idag orkar sitta upp i soffan. Jag bävar dock för det kommande dygnet... Jag fick inte läkartid försen imorgon förmiddag. Men jag ska nog överleva ännu en natt med smärta från helvetet och där man vaknar av att man måste hosta upp slemmet för att inte kvävas. Fresh girl #1. 
 
Jag vill ju inte vara den som klagar, och jag brukar ändå tåla en del. Men detta... det är svårt att låta bli nu. Haha. Nåja, livet går vidare:) Idag är jag ändå såpass pigg att ag orkar lyssna på musik som får mig att tagga framtiden lite. Även om jag bara sitter still på soffan. 
 
Puss på er♥
 
Snart är jag förhoppningsvis såhär pigg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0