Pesten

Ja ni... Vad ska man säga egentligen. Här har jag gått hemma hela helgen och tagit det väligt chill för att vakna upp idag och kanske orka åka till jobbet i eftermiddag. Men nej. I stället så har både jag och frugan haft en helvetesnatt (läs helvetes) med andnöd, krupphosta och  halsont som aldrig förr. Jag fick inte somnat p.g.a SMÄRTAN. Jag tror jag vill dö. Det var seriöst så att jag fick be till de högt där uppe om att befria mig från skiten. Haha, som vi sa imorse, vi har nog drabbats av digerdöden. 
 
Idag ligger altså både jag och Sandra och tycker jävligt synd om oss själva. Sånt är livet hörrni. Jag hoppas att ni mår bättre än vad vi gör. Puss på er♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0