Tabletter

Hejhopp! Idag kör jag bakisoutfiten som jag körde igår, dock ääälskar jag den mysiga och gosiga tröjan som jag har lånat av min roomie Sandra. Stackarn, jag lånar verkligen ALLT av den bruden. Klänningar och kavajer till krogen, smycken, jag bidrog till att hennes parfym typ tog slut, ja verkligen allt! Jag hoppas att hon ser det som en komplimang, allt hon äger är snyggt;) 
Nu ska jag kila iväg på stan och köpa mediciner och vitamintillskott som är bra för immunförsvaret. Jag tror att jag trycker i mig ca 13 tabletter om dagen tillsammans. Jag käkar både en massa tillskott/ämnen +mediciner. Medicinerna måste jag ju ha men sedan jag även började käka typ lysin, krillolja och en massa andra vitaminer så mår jag så myket bättre. Inbillar mig att t.o.m mina sjukdomar har hamnat i ett bättre skick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0