Billabong

Även om jag har levt på lax, tonisk och färsk sallad på sistone så var jag lite dålig och bröt mot det ikväll då jag och mina roomies bestämde oss för att gå ut och äta. Och när jag käkar ute så köper jag inte lax och salladsblad när jag kan göra exakt samma grej hemma. Så det fick bli en brakmiddag på husets hemmagjorda kycklingburgare med creme brule till efterätt. Billabong hemma på Majorstuen i Oslo har vi fått upp ögonen för! Mysig restaurang med schyssta priser och bra service! Riktigt bra ställe för sköna vardagskvällar måste jag säga. 
Efteråt så tog jag och Natalie tag i efter-maten-ångesten och gick ut på en timmes powerwalk! Ruskigt skönt var det.
 
Den delikata brulen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0