Fritid

Eftersom att jag fortfarande kämpar med min utmattning så tänkte jag försöka hitta tillbaka till något som gör min själ lite varm på fritiden. Jag behöver något som sätter guldkant på min vardag och som får mig att varva ner i stället för att vara i farten 24/7 och flänga runt en massa. I alla fall för ett litet tag framöver, till jag hittar tillbaka igen. Så jag har faktiskt skrivit ner en liten plan som jag tänkte dela med mig av till er. Eller jag delar med mig av några punkter...
 
# Jag är på jakt efter en fyrbent vän. En sån som man kan sitta på. Det behöver jag och jag känner ett litet sug efter hästlivet igen.
 
# Jag ska börja skriva igen. Tänkte börja med noveller för att komma igång.
 
# Jag ska göra både träningen och matlagningen till ett intresse i stället för ett måste. (Men fan vad jag hatar att laga mat. Just därför måste jag göra det till en hobby). 
 
# Jag funderar på att börja måla. Bara för att det är frigörande för huvudet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0