Skriva bok

God kväll mina vänner! Här har jag spenderat hela min fredagskväll varvat med ett par vändor till tvättstugan. Och vet ni vad? Det är exakt vad jag behöver! Kvällar som jag kan vara kreativ och fantasifull på. Jag har nämligen påbörjat en skiss med en massa idéer till en bok som jag tänker skriva. Jag slog mig ner i vår vita fåtölj, tände ljus och satte på Melissa Horn i lurarana och vips så vällde det ut idéer ur min skalle som jag har skrivit ner. Jag har nästan en färdig halv story. I alla fall en skiss, en snabb kladd. En skrivarprcoess måste ta lång tid för att det ska bli ordentligt och bra. Och vad är min plan med denna boken, vad tänker jag göra med den? Det återstår att se. Men att skriva frigör mig på något sätt. Jag blir lugn och harmonisk samtidigt som jag får en sysselsättning och tänker på annat än bara det nattsvarta som har kommit ikapp mig på sistone. 
 
Jag tänker snart hoppa i säng! Min rygg har börjat krångla igen så jag tänkte ta mig upp på en tidig morgonpromenad i parken imorgon för att mjuka upp ländryggen lite.
 
Förresten, ser ni våra goda feer som vakar på spisen? Det är feerna från Törnrosa och symboliserar mig, Sandra och Fia. En interngrej. Bästa Margits♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0