Tjena änna

Tjabba tjena hallå gamla rostiga halvdöda blogg. Dags att väcka dig? Jag har ju lovat mig själv att ta tag i mitt skrivande, så det kanske är på tiden att också hålla igång bloggandet lite bättre när man ändå håller på?
 
Och vad har hänt i vekan då? Jo jag har hunnit...
...Jobba asset av mig.
...Få ett psykbryt.
...Få dagisbaskilusker och blivit sjuk.
...Få spontanbesök av min fina mamma för stöttning och lite mor-och-dottertid i Oslo. 
...Dricka julebrus. Norskarnas motsvarighet till svenskarnas julmust. Men den påminner mer om Trocadero. Apgod. 
 
Och nu så är det helg igen. Jag har har faktiskt sjukskrivit mig från IKEA, eftersom att jag skulle jobbat där imorgon. Inte jättebra med onda körtlar och förkylning tänker jag. Bättre att vara hemma och samla krafterna inför nästa arbetsvecka i stället.
 
 
Bjuder på några instabilder från veckan också... (sabrinebc på Instagram):
 
Var på skogstur med barnen på jobbet här om dagen. Bra för själen inbillar jag mig.
 
Kom på den briljanta idén att göra som tant Berg i Lotta på Bråkmakargatan. Hon har karameller i sin karamellskål att bjudas. ...eller ätas;) Gjorde i alla fall vårt vardagsrum lite gulligare på något sätt.
 
Sjuklingen själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0