Fasta gymdagar

Hur trött jag än var idag och trots att mina ögon bokstavligt talat gick i kors, så drog jag mig ändå till gymmet. Och hur jobbigt det än är och hur dålig motivationen än är så mår man alltid så sjukt bra efter. Det är värt "besväret". Nu har jag skrivit upp fasta gymdagar i min kalender som jag tänkte hålla mig till. Då blir det ju som ett måste och jag får sämre samvete om jag "inte pallar" en dag och hoppar över. Tre gånger i veckan är min riktlinje.

De andra dagarna räcker det med en rask promenad, om man nu känner att man vill röra på sig. Det är bra att kombinera träningen för att inte tröttna totalt.

Trött och sliten tjej säger godnatt❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0