Fuck it

Allvarligt talat. Fuck it. Så känner jag. Fuck allt som jag inte känner för. Fuck allt och alla som bara gör mitt liv besvärligt. Fuck allt komplicerat och fuck allt och alla som inte är värt besväret. I helvete heller att jag tänker släppa in det i mitt liv igen. Från och med nu, mina vänner, så tänker jag fortsätta att vara mig själv till hundra procent, skita i allt som är oviktigt för mig och leva mitt liv endast som jag vill leva det. För då mår jag som bäst. Och aldrig i livet att jag tänker springa efter någon annan igen. Det är inte värt det. Aldrig i livet att jag tänker leva efter andras förväntningar igen. Tänk outside the box folkens. Var inte så jävla mellanmjölk.

Jag borde nog passa på att bli gay när jag ändå är igång också. Just Fuck it.

Kommentarer
Postat av: Annika

Allt det bästa I livet till dig <3 Love u!

2013-10-06 @ 14:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0