Sista dagen

Godkväll!
Jag har just gjort mitt sista pass på IKEA. Eller snarare mitt sista pass som fast anställd. Jag beslöt mig för att i sista stund behålla IKEA som ett extrajobb ändå. Kan alltid vara bra med extra cash och så är det sjukt bra att ha in en fot i systemet på IKEA. Faktiskt. Plus att då får jag också träffa mina underbara kollegor då och då! Imorgon bitti börjar jag mitt nya huvudjobb som dagisfröken. Trots sen sänggång idag så är jag ändå taggad. Ska bli skoj. Snart så kan jag även sätta igång med mina andra projekt som just nu ligger och vilar! Det har jag inte kunnat göra när jag har jobbat som jag gjort på sistone.
 
Ävslutningstårta för mig, Julia och Linda. Brudarna drar till USA i 3 månader! Fett nice för dem:) Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0