Tiden

Är jag ensam om att tycka att tiden går otroligt fort nu för tiden? Det känns som att den går ovanligt fort. Det var ju nyss augusti. Och vi är inne i oktober. Det är ju förfasiken helt galet. Snart är det jul och så går vi mot ljusare tider igen...
Bara den här veckan har gått otroligt fort. Så känner jag verkligen varje vecka. Imorgon är det redan fredag med allt vad det innebär. Jag ska givetvis in och jobba på IKEA på lördag, men för mig så är det ändå lika med helg. Mig gör det absolut ingenting att tiden går fort. Jag har lärt mig att ta vara på tiden ordentligt så den får gärna gå. Det känns som att jag är inte i en så spännande fas i mitt liv att jag bara ser fram emot framtiden!:-)
 
Ha en fin kväll mina kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0