Att peppa

Något av det bästa jag vet är att peppa andra människor. Jag får sån energi av att se andra människor vara på väg att lyckas med något de brinner för. Jag vill kunna inspirera andra så mycket jag kan, och jag skulle vilja vägleda människor som inte vet hur de ska gå till väga. Jag vill nå ut till alla där ute med att man kan göra precis vad man vill med sitt liv. Det gäller bara att ha rätt inställning - och lite jävla ranamma. Viljan att kämpa och vara beredd på att slita - hårt.
Jag tror att livscoach kan vara ett arbete för mig. Men hur blir man det? Jag tycker ju egentligen om att ha många bollar i luften samtidigt, så varför kan jag inte vara mångsysslare och ha fler än ett yrke? Varför ska jag inte kunna satsa på fler än en sak? Någon gång i mitt liv så skulle jag vilja skriva en bok om detta. Visste ni att min dröm var att bli författare ett tag? Varför skulle jag inte kunna bli det också?
 
Sabrine Ben Chaabane - Skådespelerska, författare & livscoach. Vilka titlar va? :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frugan

Det skulle passa dej som handen i handsken tror jag! Go for it :D

2013-09-17 @ 21:15:23
URL: http://anderssonsandra.tumblr.com
Postat av: Anna

Du kommer bli alla tre tror jag :) Du passar som det, du har ju hjälp mig genom svåra tider :)

Svar: Taaack! Värmer att höra vännen:) stor kram! Ps! Du har hjälpt mig också.
Sabrine

2013-09-18 @ 05:28:07
URL: http://maskott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0