Prima ballerina

Godmorgon höll jag på att säga!
Jag mår som en prinsessa idag och är inte alls bakfull. Börjar jag bli lite väl alkoholiserad?
Hur som helst så var det en kalastrevlig kväll igår, vi förade hos bästa Gee&Co. Sedan drog vi till Dattera til hagen (stammisar?). Där så dansade vi häckarna av oss och pratade med en massa folk. 

Idag så har jag mest tagit det lugnt. Sara har flyttat och lägenheten känns tom. Nästa vecka så flyttar vår nya roomie in. Verkar vara en kalasbrud det där, värmlänning och allt. Så är det här i Oslo. Alla bor med varandra för att det är barnsligt dyrt med lägenheter i stan. Det är t.o.m mer vanligt att bo i kollektiv än att bo ensam som ung. T.o.m unga par bor i kollektiv. Men det är mysigt. Man är aldrig ensam:-) Hos oss blir vi tre tjejer, alldeles lagom.



Chillmode idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0