Ur arkivet:


Haha åh, här var jag och Sandra påväg från Oslo till Stockholm för att checka in på Sheraton och gå på musikal under en helg i vintras. Helgen förvandlades till en skräckhelg då Sandra fick gallstensattack, vilket resulterade i ett akut sjukhusbesök för henne 05.00 på fredagsmorgonen (vi hade anlänt under torsdagen). För mig blev det magsjuka all in. Vi låg på hotellet dödssjuka hela helgen, utom en kväll då vi gav oss fan på att gå på musikalen Spök! Hur sjuka vi än var så skulle vi gå, och det gjorde vi. Himla tur att mina kräkattacker hade lagt sig. Om jag minns rätt så släpade vi oss själva till Beyond retro (vi har inte BR i Norge) för att shoppa sista dagen också. Vad gör man inte? :D

Kommentarer
Postat av: Frugan

Hahahahah !! Jag ser dödssjuk ut här xD

2014-08-08 @ 18:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0