Helgsummering






Jag var hos Felicia på adventslunch i söndags. Det är alltid så mysigt att träffa sin äldsta barndomsvän och umgås! Jag bara älskar hennes och hennes sambos fina hus! 




I helgen så tog min kära pojkvän med mig på en jättegod restaurang. Han är expert på att både skämma bort mig och ta med mig på fina ställen! Han är den romantiska gentlemannen som uppenbarar sig i alla romantiska filmer! Hur som helst så åt jag världens godaste fläsknoisette med gratäng och kantarell och bearnaisesås! Det blev en riktig explosion i munnen tillsammans med husets röda. Kvarterskrogen heter stället i Uddevalla. Lägg det på minnet! Att den lilla stan har så bra mat och barutbud är ju faktiskt ganska otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0