2013-2014

Först och främst så vill jag säga GOTT NYTT ÅR till er som läser! Jag hoppas att ni hade en minst lika bra kväll som jag hade. Jag firade in det nya året här i Oslo tillsammans med Maria och en massa främlingar haha! Det kan vara den mest wierda kvällen jag har haft. 
 
 
2012 så hade jag några mål som jag ville uppnå under 2013. Såhär gick det:
 
"Under 2013 så ska jag...
 
...Börja gymma och träna pass regelbundet.
- I did. Började träna på Fresh fitness.
 
...Dricka mindre alkohol.
- Jag dricker helt klart mindre än jag gjorde förr.
 
...Lägga om min kost och börja äta ordentligt och sunt.
- Periodvis. Så har väl delvis nått detta målet. Men bättre ska det bli!
 
...Bli bättre på att spara pengar varje månad och hålla min ekonomi bättre, altså prioritera bättre och planlägga (jag är nu en riktig slösare och spontanspenderare).
- Jag prioriterar bättre. Men jag måste fortfarande bli bättre på sparandet. 
 
...Göra saker som får mig att må bra och skita i vad andra tycker.
- OYES!!! Och tack vare att jag började gå min egen väg så har jag uppnått många andra mål "
 
 
 
 Under 2013 så har jag...
 
...medverkat i Sveriges kanske mest misslyckade men ack så klockrena Harlem shake.
...rest ca 23020 gånger fram och tillbaka till Stockholm.
...flyttat till ny lägenhet.
...blivit med iPhone.
...bytt jobb.
...bytt blogg.
...spårat ur i Skåne.
...fått ett champagnesprut rätt i ögat.
...gått filmskådespelerikurs.
...filmat.
...minglat med en av mina favoritskådespelerskor.
...kraschat med Fares Fares på gatan.
...vaknat upp i en våning i Gamla stan en timme innan jag skulle checka ut på ett hotel på Reimersholme.
...blivit utbränd.
...börjat skriva en bok.
...börjat måla.
...börjat laga mat
...varit förälskad.
...fått vänner för livet.
 
 
Under 2014 så ska jag...
 
...antagligen spåra ur.
...åka till Moskva.
...förbättra min engelska.
...lära mig rikssvenska.
...fortsätta att träna.
...bli mer aktiv med skådespelandet.
...måla fler tavlor.
...skriva färdigt boken "Irina".
...åka till Stockholm 33090239 gånger.
...kanske flytta till Stockholm.
...öka mitt sparande. 
...kanske hitta en häst till mig. 
...hålla bättre kontakt med släkt. 
...jobba på att må bra i själen.
...inte stressa lika mycket. 
...gå på massa castings. 
...kolla upp ev. utbildningar. 
 
Vi ser om ett år hur allt gick :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0