Älskade helg

Den här helgen har varit den bästa på länge! Tjejerna fick mig verkligen att gapskratta så att jag kiknade. Det var riktigt längesedan jag skrattade så. De är bäst i världen! Igår så var vi och åt på Habibi, jättebra palestinsk restaurang! Vi åt Mezah som består av 6 st smårätter. Galet bra och spännande mat! Jag vet vart jag ska ta alla som besöker mig i Oslo hädan efter. Efter så gick vi på Café Sarah för lite öl. 

Idag så vaknade vi aptrötta men fick ändå rycket att dra till korketrekkern och hyra varsin kälke. Backen är så lång att man måste ta tbanan i 13 min upp igen efter backens slut. Oslo är så himla vackert med fjällen som omsluter staden. Inte i varje storstad man har möjlighet att ta tunnelbanan rätt upp på fjället med skidorna på ryggen liksom... Hur som helst så lunchade vi med älgkarbonader mellan åken uppe i Frognerseteren. Kan starkt rekommendera detta en söndag för de som vill ha ett litet kul äventyr en fin söndag;)



På Habibi så bjöds det även på arabisk magdans!

Jag överlevde backen idag! Måste erkänna att jag vart lite rädd innan.

Kommentarer
Postat av: Annika K

Vilken superhelg! <3

2014-01-21 @ 13:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0