Just do it.

Jag är så galet taggad. Och nu är det allvar. För jag har nämligen antagit en utmaning. Jag ska ägna detta året till att slipa min kropp ruskigt snygg inför nästa år (jag är en god bit påväg men nu har jag verkligen fått nytändning!). Jag har äntligen kommit över sötsugtröskeln och är inte längre sugen på sötsaker -alls. Det känns helt underbart och jag trodde aldrig att det skulle ske. Jag bet bara ihop. Det finns inget som heter motivation i min värld längre. Det är bara att göra. Finns det inget sug att dra till gymmet fastän det är gymdag? Inga undanflykter, det är bara att dra på dig hörlurarna och pumpa till du är färdig. Är du sugen på pizza en fredagkväll? Det är bara att välja vad du vill med dig själv. Allt handlar om val man gör. Väljer du att trycka i dig en chipspåse så kom ihåg att det var ditt egna val när du sedan sitter där och klagar över dina skavanker.
 
Detta viktigare än något annat för mig. Jag ser numera mig själv som ett varumärke. Och man måste ju själv vara nöjd med varan man säljer. I mitt fall så är varan mig sälv. Jag vill känna att jag stolt kan visa upp både mig själv och min kropp. Jag SKA. Och jag KAN. Jag är PÅVÄG.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0