Semesterslut

Här sitter jag hemma hos mamma och har just packat färdigt mina väskor. Det är inte väskan utan väskor. Jag vet knappt hur jag ska få med mig allt på Oslobussen haha! Lite scary känns det ändå att åka hem nu när Norge är terrorhotat av en högextrem grupp i Syrien. Jag tänker försöka att undvika stadskärnan så mycket som möjligt och bara röra mig mellan hemmet, mataffären och jobbet. På tal om jobbet så börjar jag jobba imorgon, och det är verkligen med blandade känslor. Jag bär på en liten efter-semestern-ångest men samtidigt så ska det bli jätteskönt att komma hem och gå in i vardagsrutiner igen. Börja träna ordentligt och skriva på min bok! Jag har fått ny inspiration och nya idéer under semestern:-)
 
Sommarbild från förra året, i Eskilstuna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0